Felix Krispiga potatiskorgar ny

Kökets sociala medier

På Kökets sociala kanaler hittar vi en köpstark målgrupp med stort engagemang och intresse för mat. Vi producerar allt innehåll och aktiverar skräddarsytt för målgruppen!

I Kökets sociala kanaler har vi möjligheten att nå målgruppen “här och nu”.

Vi gör inspirerande inlägg som engagerar och videonativeklipp som inspirerar.

Vi ser en stor framgång i kundnärvaro på vår Instagram story. Här når vi målgruppen snabbt med direkta länkar till recept och inspiration. En perfekt kanal att kombinera med videonative där din produkt är synlig.

Syftet med videonative är att skapa intresse för en produkt genom att exponera den på ett trovärdigt sätt i en som synes redaktionell kontext.
Här kan vi inspirera med rörligt och engagerande innehåll.

Vi utgår ifrån:

  • Populära sökord under perioden
  • Innehåll som vi vet fungerar bra i våra sociala kanaler
  • Klippen anpassas till utvalda sociala kanaler - Facebook, Instagram och TikTok.

Kökets redaktion tar fram förslag på innehåll utifrån de recept och artiklar som produceras - med utgångspunkt i önskade fokusperioder och teman. Sen producerar vi allt rörligt innehåll och alla bilder i vår matstudio i TV4 huset.

Recepten publiceras på partnersidan på Köket.se och i våra sociala kanaler. På så vis har vi möjlighet att nå en stor del av målgruppen.
Vi tänker hela varvet runt och når konsumenten där de befinner sig.

Hör av dig så skräddarsyr vi en kampanj!
Kontakta sales@koket.se när du är intresserad av ett samarbete.